Inspiratie

TOT Nieuwsbrief – 30 november 2016

Onthoud wie je voorstelling bezocht, leer van de AIVD over liegen met grafieken, kijk terug op wat er in cultuurmarketing veranderde in de afgelopen vijf jaar, verbaas je over hoe goed je kunt tekenen (ook al kun je niet tekenen) en zucht nostalgisch bij plaatjes van Audry Hepburn. De TOT Nieuwsbrief van 30 november 2016 

Lees …

Marketing – Drie redenen om je transactiedata te koesteren

Infographics – De AIVD verbuigt werkelijkheid in een grafiek

Marketing – De indrukwekkende transformatie van theatermarketing: 5 factoren

Sociale media – Dit is het verschil tussen Instagram en Snapchat (en zo word je er zichtbaar)

Kunstmatige intelligentie – Quick, Draw!

Marketing – Analysing audiences using postcode data | Creative People and Places

Crowdfunding – Band On The Wall Manchester launches the ultimate lifetime ticket

Sociale media – How BrandsEye analysed the US Elections

Bezoek …

1 en 2 december, Amsterdam – ThingsCon

T/m 18 december, Rotterdam – The Gig is Up

Geniet …

18 december, Haarlem – Speciale kersteditie – De Grote Kunstshow

T/m 7 januari, Amsterdam – Redefining Realness, Berend Strik

T/m 26 maart, Den Haag – Hubert de Givenchy – To Audrey with Love

Schrijf je in voor de TOT nieuwsbrief!