Uurwerk personeelsplanner

Uurwerk Online – urenregistratie en rapporten

Urenregistratie in Uurwerk Online

Medewerkers vullen hun gewerkte uren in voor zover die afwijken van de planning. Ook planners kunnen voor een heel team tegelijk de gewerkte uren invullen. Leidinggevenden controleren de afwijkingen met het rooster en keuren de ingevulde uren goed. Zodra er uren worden ingevuld of goedgekeurd worden de verlof- en urensaldi bijgewerkt.

Uurwerk Online urenregistratie

Rapporten

Voor alle gegevens die je in Uurwerk Online stopt, krijg je ook wat terug: rapportages.

  • Zet evenementen en diensten klaar en de prognose rolt er direct uit.
  • Maak een rooster en zie in rapporten de geplande uren en verwachte kosten.
  • Laat medewerkers uren invullen en zie direct in de managementoverzichten de urensaldi, geplande en gewerkte uren en kosten per medewerker, discipline, afdeling, evenement, dag, jaar, locatie enzovoort.

Alle rapporten bestaan uit gegevensoverzichten rechtstreeks uit de Uurwerk Onlinedatabase volgens je eigen specificaties. Bekijk een rapport direct op het scherm of sla het op als pdf, Excel- of tekstdocument, in HTML of als afbeelding.  » lees verder over Uurwerk Online – urenregistratie en rapporten

Uurwerk Online – service, abonnement en kosten

Service, abonnementen en kosten

Je koopt Uurwerk Online in combinatie met een abonnement op een servicepakket. Daarmee weet je zeker dat je altijd de juiste instellingen gebruikt en ben je verzekerd van updates.

Logo Uurwerk

Uurwerk Online krijg je inclusief:

  • een eerste demonstratie;
  • de inventarisatie van specifieke eisen en wensen;
  • aanpassing van Uurwerk Online op die eisen en wensen;
  • installatie en instructie;
  • hosting;
  • onderhoud en nieuwe versies;
  • een jaarlijkse gebruikersbijeenkomst;
  • training voor de planners;
  • een helpdesk voor de applicatiebeheerder.  » lees verder over Uurwerk Online – service, abonnement en kosten

Uurwerk Basis en Uurwerk Online vergeleken

Uurwerk basis en Uurwerk online in een notendop

Een schematische vergelijking van de twee versies van Uurwerk: Uurwerk Basis en Uurwerk Online. Zo veel mogelijk met symbolen:

Geen probleem
Niet van toepassing
Kan met aanpassingen

» lees verder over Uurwerk Basis en Uurwerk Online vergeleken

Help mij met Uurwerk Online

In Uurwerk online zit een ingebouwde handleiding. Klik op een knop met een vraagteken en je komt er. Maar soms kom je ergens niet uit. Daar is onze helpdesk voor.

Helpdesk

De pagina van ons helpcentrum is https://uurwerk.zendesk.com/hc/nl. Je kunt hier als klant een account aanmaken. Ben je ingelogd, dan zie je rechtsboven een linkje Een aanvraag indienen. Als je daarop klikt krijg je een formulier waarmee je een vraag kunt stellen over de werking van Uurwerk Online. We reageren binnen 24 uur, maar meestal nog veel sneller!

Ook kun je altijd, via een link in een mailtje van Zendesk of door in te loggen via het helpcentrum, je eigen meldingen bekijken en nieuwe informatie toevoegen.

Mails aan uurwerk@totheater.nl worden ook in Zendesk opgenomen, dus dat kun je doen als je een algemene vraag hebt waarvan je vindt dat je die niet kwijt kunt in het formulier. Maar bij twijfel graag het formulier gebruiken.

Meekijken

Komen we er niet uit, dan kan het handig zijn dat we even met je meekijken.

Klik op deze link als we je hebben gevraagd of we even met je mogen meekijken naar je rooster in Uurwerk online. Je maakt dan eenmalig gebruik van TeamViewer QuickSupport, een compacte module die niets installeert en geen beheerdersrechten op je computer nodig heeft.