Inspiratie

TOT Nieuwsbrief – 4 april 2018

Het maakt niet uit hoe je telt, het maakt wel uit wie je geld geeft, het maakt uit hoe je je bedrijf runt, het maakt niet uit hoe je millennials naar je museum probeert te trekken, het maakt uit wat je doet met informatie die je op internet verzamelt, het maakt niet uit of je bier of thee drinkt in de pauze. Het maakt uit of je deze nieuwsbrief leest. TOT Nieuwsbrief – 4 april 2018. » lees verder over TOT Nieuwsbrief – 4 april 2018

TOT nieuwsbrief – 28 maart 2018

Laat je vervoeren door taxiritjes, geef AI ook vrouwelijke intelligentie, zet je culturele bril af, kijk met je ogen in plaats van je mobiel, boom met een lantaarnpaal, kies wat je gaat kijken. De lente begint goed! TOT Nieuwsbrief – 28 maart 2018. » lees verder over TOT nieuwsbrief – 28 maart 2018

TOT Nieuwsbrief – 21 maart 2018

Maak de klantreis en ga een stukje autorijden in plaats van nog een serie bingewatchen. Pas Twitter aan en stop met Facebook (geen nieuws, ik weet het). Speel met robots en werk aan je reputatie. Kijk rond in Egypte en geniet nog één keer van het met de hand rood kleuren van je favoriete vakje vandaag, want wie weet is het de laatste keer! TOT Nieuwsbrief – 21 maart 2018. » lees verder over TOT Nieuwsbrief – 21 maart 2018

Ticketing Professionals Conference 2018 – de klantreis van nu

Het programma van de tweedaagse Ticketing Professionals Conference 2018 was boordevol: telkens drie presentaties om uit te kiezen. Natuurlijk ging het over dynamic pricing, illegale wederverkoop en blockchain. Over hacken, leiderschap en de nieuwe privacywet. Als je daar meer over wilt weten – neem gerust contact met me op. Maar één onderwerp sprong er voor mij uit. Meerdere sprekers hadden er allerlei vernieuwends over te melden en het was het gesprek van de dag: de klantreis van nu en de rol van kaartverkoop. Daarover gaat dit artikel.

Ticketing Professionals Conference 2018 » lees verder over Ticketing Professionals Conference 2018 – de klantreis van nu

TOT Nieuwsbrief – 14 maart 2018

Luister naar wat ze achter je rug om zeggen, laat je bezoekers achteraf betalen, kies voor de onbetreden paden, pas op voor onbedoelde gevolgen, werk samen met AI, word meer bij dan mier.
TOT Nieuwsbrief – 14 maart 2018. » lees verder over TOT Nieuwsbrief – 14 maart 2018

TOT Nieuwsbrief – 7 maart 2018

Blijf positief, blijf kritisch, blijf bij je standpunt, blijf leergierig, blijf samenwerken, blijf π-dag vieren, blijf dansen. En blijf vooral lezen! TOT Nieuwsbrief – 7 maart 2018. » lees verder over TOT Nieuwsbrief – 7 maart 2018

Arts Marketing Europe 2018 in Amsterdam

Arts Marketing Europe is een ééndaags congres in Amsterdam, van dezelfde organisatie als Culture Geek, met een vriendelijk Early-Bird-Prijsje. In ronkende marketingtaal aangeprezen, uiteraard: het congres zal de culturele professional inspireren en motiveren; de marketeer is na een dag weer helemaal op de hoogte en kan zich spiegelen aan het succes van collega’s uit binnen- en buitenland.

Ik besluit me te laten verrassen. En dat lukt. » lees verder over Arts Marketing Europe 2018 in Amsterdam

TOT Nieuwsbrief – 28 februari 2018

Data over cultuur, data over propaganda, sturende data over voorkeuren, onveilige data van stadsbewoners, data van wereldverbeteraars, data die het einde van de wereld inluiden. En een paar data van TOT om je wijzer te maken. TOT Nieuwsbrief – 28 februari 2018. » lees verder over TOT Nieuwsbrief – 28 februari 2018